Webshop.

In onze Babor webshop kunt u 24/7 heel eenvoudig al uw favoriete Babor verzorgingsproducten bestellen. Bestellingen in de webshop van Babor Institute Skin Balance worden altijd met uiterste zorg verpakt en verzonden.

Mocht u tijdens het winkelen niet het juiste product kunnen vinden of heeft u vragen dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Zeven dagen per week staan wij tot uw beschikking. Vul het in en stel uw vraag. Wilt u telefonisch contact met ons opnemen dan kan dat tijdens openingstijden. Kijk voor openingstijden even onder het kopje contacten.

Betaling

Betaling verloopt eenvoudig en veilig via IDEAL, of Paypal.

Vragen of retouren

Mocht u om welke redenen dan ook niet tevreden zijn over de levering, is een product beschadigd of heeft u een vraag; neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Dit kunt u doen via ons contactformulier. Wij proberen zo snel mogelijk te reageren op uw vraag en lossen het natuurlijk graag samen met u op. Kijk hier naar onze algemene voorwaarden.

Na ontvangst van het door ons geleverde product heeft u 14 dagen bedenktijd, u mag het product binnen deze periode retourneren of omruilen.
Het is wel van belang dat het product compleet, ongebruikt is en in de oorspronkelijke verpakking zit. Producten die beschadigd of gebruikt zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking. (lees ook onze algemene voorwaarden over het herroepingrecht)

Retourneren van verkeerd bestelde producten is altijd voor eigen kosten. Neem voor het retour zenden graag vooraf even contact met ons op via info@skinbalancehaaksbergen.nl

Wij storten na ontvangst van het retour gestuurde product het gehele transactie bedrag binnen 14 dagen terug op uw bankrekening of Paypal-rekening.

Uw bestelling wordt geleverd door Post NL. Bent u de eerste keer niet thuis? Dan probeert Post NLuw pakketje bij uw buren af te geven. Of ze komen  de volgende dag bij u terug.

De tweede bezorg poging. Bent u de tweede keer niet thuis dan probeert Post NL het standaard af te leveren bij uw directe buren. Lukt ook dit niet? Dan laat de bezorger een bericht voor u achter. Hierop vindt u een ‘niet-thuis-code’: met deze code kunt u dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar u uw pakket bij de tweede keer wilt laten bezorgen.

Besteld u voor 16.00 uur dan proberen we nog dezelfde dag uw bestelling te verwerken zodat u al de volgende dag van uw Babor producten kunt genieten. Natuurlijk met zorg verpakt en altijd met GRATIS extra samples om u kennis te laten maken met voor u nog onbekende producten uit het Babor assortiment.

 

AANBIEDINGEN

[nectar_woo_products product_type=”featured” category=”all” columns=”4″ per_page=”4″]